Verzenden & Retour

VERZENDEN EN RETOURNEREN

De webshop is een spiegel van onze stenen winkel.

Geen grote voorraden maar gewoon lekker klein maar vooral leuk…ook voor onszelf.

 

Bij Oui-Couture is ALLES bespreekbaar en een tevreden klantje is voor ons het allerbelangrijkste.

 

Liever 10x een leuk bezoek zonder verkoop dan 1x een miskoop! 

Nu willen we dat natuurlijk met deze webshop precies zo doen maar dat ligt natuurlijk ietsje lastiger.

 

Bestellingen in Nederland worden gratis verzonden.

Bestellingen voor België worden gratis verzonden naar een b-post ophaalpunt.

Bestellingen naar een adres in België 6,50

Kijk voor andere landen bij het afrekenen of de verzendkosten bekent zijn.

Bij geen herkenning kunt u altijd een berichtje sturen dan zoeken we het graag even uit.

 

VERZENDING

Zodra je bestelling bij ons binnen is zullen wij hem z.s.m. in orde maken en opsturen.
Houd er rekening mee dat we op onze sluitingsdagen niet vaak in de winkel zijn waardoor het iets langer kan duren.
Op openingsdagen tot 17:00 zal uw bestelling dezelfde dag verstuurd worden.

 

Je krijgt dan meteen van ons per mail de track&trace code.

Je hebt het in de meeste gevallen de volgende dag al in huis.
Wil je zekerheid wanneer je bestelling verzonden wordt dan kan je je vraag mailen of via oui-couture op Facebook een bericht sturen.

WIL JE IETS RETOURNEREN?

Je kunt de bestelling retourneren tot uiterlijk 14 dagen op zicht, dus niet gedragen.

Dan mag je je bestelling(en):

  • Voldoende gefrankeerd

  • Ongedragen

  • In dezelfde verpakking (zo mogelijk) en netjes dichtgeplakt(geen nietjes!)

  • Geurloos en schoon naar ons terugsturen met het bijgevoegde verzendlabeltje.

  • Een mailtje met een retourmededeling is voldoende

 

Oui-Couture

Noordstraat 34

4571 GE

Axel

 

*je mag het natuurlijk ook retour brengen in onze winkel in Axel.

De terugbetaling zal wel via de normale weg plaatsvinden.

 

Na ontvangst van je retour zullen we het bedrag na beoordeling van je retour uiterlijk binnen 10 dagen terugstorten op je rekening.

 

IS ER IETS MIS MET JE BESTELLING?

  • Een fabricagefout?

  • Heeft Oui een foutje gemaakt? (Dat kan natuurlijk ook)

  • Heb je een andere klacht over je bestelling?

Of heb je andere vragen of opmerkingen die je even kwijt wilt, vulhet formulier in bij het menu "Contact", of probeer de chatfunctie op deze site.

Samen komen we er wel uit en zoeken naar de beste oplossing.

Liefs van “Oui” Winanda